Changes

2009-11-24 / 11:38:30 / skrivet av: Lisa Blomgren
Här sitter jag med ögonbrynsfärg på ögonbrynen och ser ut som om jag försöker odla McDonalds-bryn eller nåt. Snail-brows....  Om typ en timme ska jag iväg till Borås och där sover jag nog inatt eftersom jag även ska upp tidigt. Inatt har min darling sovit här och jag hade faktiskt saknat honom när vi inte setts sen i torsdags.  Han är min drog kan man säga:)
Madde kom även hit en stund och sedan gick vi till Barri när Amoun kom och tittade på när Amoun åt och så drack vi cola:) Haha.

I veckan händer det en del för Mimmi, min kära syster som varit i Kenya, kommer hem och så kommer även Jo hem i helgen. Två av mina favoriter!! Längtar!


Har ni förresten tänkt på en sak? Varför längtar man alltid efter det man inte har? Tillexempel på sommaren kan jag ibland längta efter julen bara för att det är så mysigt men när vintern väl kommer vill jag ha sommar 24/7.  Jag är så sugen på att uppfylla mina drömmar jag länge haft. Tex jobba på restaurang i ett varmt land och bara jobba och ha det gott eller tågluffa runt i Europa. Känner att gör jag det inte snart kommer det aldrig bli av? Förrän kanske då i min 30årskris. Changes needs to be done....





Hoppas ni får en fin dag och allt:)
Lisa
Kommentarer
Postat av: Julia

sv: ja och det värsta är att ingen tkr synd om en heller direkt för man har ju bara sej själv att skylla x) blö haha

2009-11-24 @ 13:06:20
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: