Det duggsnöar-igen!

2009-11-04 / 16:11:12 / skrivet av: Lisa Blomgren

Det är kallt ute. Snö-kallt är det också. Förstår inte varför alla verka älska snön så mycket? Okey att den ser mjuk och mysig ut, men det är den ju inte mer än en vecka ändå. Sedan har man liksom tröttnat på det. Vet en stad som skulle passa mig, nämligen L.A. Tror jag. Aldrig varit där, fast tror jag skulle passa bra där. Men när jag tänker på det kanske snö faktiskt är ganska mysigt, i lagom mängd! Det är nog kylan jag inte tycker om....

Iallafall. har hittat två totalt underbara klänningar. Luv em!  www.nelly.com såklart;)

Är dom inte jättefina? Tänker mig den första med svarta skor och rött nagellack och röda läppar. Mörkt hår. Behöver väl inte säga så mycket mer, för det kommer se sååå fint ut!

Nu kommer Jeanette hem ifrån Wales och jag ska ta en cigg med henne och sådär:)

Hoppas ni haft en bra dag! Puss, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: