Grissjukevaccinet- check!

2009-11-23 / 10:09:16 / skrivet av: Lisa Blomgren

Ladies and gents! Jag har tagit svininfluensavaccinet igår! Det var väldigt hastigt eftersom att HLAVA var tvungen att ge vaccinet till en patient. Eftersom det då blev över så fick jag. Kan erkänna att jag är sjukt spruträdd men det gick bra ändå. Inga svimmningar, bara lite skakis efteråt. Det gjorde inte speciellt ont heller och har heller inte fått några biverkningar. Utom att det gör lite ont i armen fast inte heller det är så farligt. Förstår inte varför alla gnäller om den? Gör precis lika ont som vilken spruta som helst....  Det är i och försig hårt runt om där sprutan togs, men man kan ju välja att se det som muskler också så det stör mig inte:)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: