Har inte rökt en enda cig på 4 dagar!

2009-11-06 / 08:07:17 / skrivet av: Lisa Blomgren

And damn proud. Tycker iochförsig inte att det gör någonting att jag tar en cig lite då och då. Det är knappast jätteskadligt att röka mer sällan än jag gjorde innan.  Då var jag storrökare och kunde röka tre cig (!?) på raken om det var så . Tur att jag slutat med det-det stinker!  Jag har pratat med min praktikplats på HLAVA i Borås nu iallafall och det verkar jättebra. Jobbigt att behöva gå upp så jävla tidigt bara fördelen är väl då att man kommer bort ifrån Vårgårda. Det tråkiga med att ha praktik i julbordstider är just att man har praktik i julbordstider. Alltså less jobb=lack of money:/

Denna helgen blir det lite jobb, kombinerat med att hälsa på Papi för Fars dag och sedan är det inte mycket mer bestämt. Klart blir det lite träning men inte så mycket mera. Johanna är hemma. Jeanette är hemma. Saknas bara tio till:)



D&G, hello?! Haha älskar denna parfymen. Tur att Mimmi är i Afrika så jag kan låna den! Btw, kolla mitt face i bakgrunden hahaha!



Well, jag måste gå till skolan nu... Rehab med fröken Frost... Jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: