Have a good day!

2009-11-22 / 10:51:42 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså har faktiskt funderat starkt på ifall jag skulle lägga ner min blogg när jag ändå inte uppdaterar den. I'm a busy woman, jag har inte tid. Min praktik går superbra. Bästa jobbet verkar det vara alltså. Förutom att man jobbar ganska mycket. Jag har fått vara med på operation och knippsa ihop en höft och allt möjligt jävligt coolt får man göra. Gick nästan vilse i källarkorridorerna också. . Men hittade som tur var tillbaka. Helgen har jag också haft praktik men hunnit med att fira allas våran Jelena och igår kollade vi på film, jag och hon:)

Fredagen var lite trött, som ni kanske ser där men att jag följde inte med ut och drack typ bara ett glas vin hemma hos Jelena fast det var jävla trevligt ändå. Sedan förra helgen är jag faktiskt lite avskräckt ifrån allt vad vin heter.

I Borås har jag också upptäckt att det finns jävligt konstiga människor. Det måste vara någon kemisk blandning med den staden som gör att mammorna föder konstiga barn.  Det är antingen idioter (nämner inga namn), efterblivna, utvecklingsstörda, psykiskt sjuka eller alltför pratglada 93åriga farbröder som börjar sitt samtal med att vråla: "FÖRLÅT OM JAG BREDER UT MIG, JAG SKA INTE STÖRA, INTE LYSSNA HELLER. JAG HÖR INTE SÅ BRA", till mig när jag sitter o väntar på bussen och pratar i telefon. När jag avslutade samtalet började han attackera mig med hela sin livshistoria. När den var klar gick han. Varför inte ringa heta linjen om man är så ensam? Jag vill inte höra om hans frus hemorojder och fyravåningshus.



Fr. vä: Alessandra, Sassa, Shafa, Jag, Tina, Theres och Jelena

Jelena och Madde:)

Ikväll blir det inte mycket jag gör heller. Har praktik till klockan halv tio ikväll och har inte orkat göra något nu på dagen heller. Dagens projekt är att duscha och tvätta håret!
Hoppas eran dag blir bra och allt iallafall! PK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: