Livet är så kort!

2009-11-09 / 08:27:42 / skrivet av: Lisa Blomgren

Men tänk ändå vad mycket jag hunnit med in my life.... Eller ganska iallafall. Mer kommer hoppas jag!

 

  • Varit i Spanien, Finland, Danmark, Norge, Tyskland, Frankrike, Turkiet, Grekland, Luxemburg, England.
  • Jobbat i England.
  • Bott i Marble Arch/ London
  • Jobbat på Mikaelsgården, Vårgården, Kullingshemmet
  • Festat
  • Levt!

Alltså finns ju dock en del saker som jag inte kan skriva upp här men har iallfall många sjuka resminnen att berätta. Dock läser vissa personer som kanske inte ska få reda på det denna blogg och därför skriver jag inte det. Undrar vad som kommer hända mer i mitt liv.  Jag är så sjukt intresserad, spontan, nyfiken och rastlös för att skaffa en etta i Vårgårda för att sedan utöka det till Villa, Volvo, Vovve och tre barn ute på landet- NO WAY! Jag är en sådan som älskar att uppleva nya saker och med detta måste man våga.Dessutom ångrar jag ingenting jag gjort i mitt liv. Alla mina val har väl varit mer eller mindre bra val men fortfarande så har jag lärt mig något på allt jag har gjort, så inget är för inget. 
 Vårgårda är för litet för mig. Kanske Sverige också? Har två månader kvar med utbildningen. Sedan är jag fri. ♦



Flyttar jag tillbaka till London någondag så ska jag bo i Marble Arch. Finaste, bästa och vackraste platsen i hela London. ( En av dom iallafall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: