Monday, bloody Monday

2009-11-23 / 13:45:32 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ja mina vänner. Det är min lediga dag idag, vilket känns otroligt skönt. Men har ju en del att hinna med. Behöver inte ens nämna det, men ni vet vardagssaker och så söka jobb och skriva cv såklart. Det finns knappt jobb på Mikaelsgården heller men jag antar att detta kommer att lösa sig med tiden.
Om en vecka är December här och det betyder att mitt jultema ska börja. Lovar att uppdatera varje dag hela December! Måste bara fundera ut något intressant som December kan innebära. Jag ska:

  • Baka, knäcka, julpynta och greja här hemma
  • Jobba
  • Gå på jul på Liseberg
  • Åka pulka ( om det finns snö)
  • Sticka minst tio centimeter
  • Hugga julegran
Men sedan kommer jag inte på någonting mera som man kan göra? Har ni några förslag people?  Behöver verkligen lite inspiration här! Nu ska jag ta tag i mitt rum och göra det mysigt där med massa ljus och mysigheter!
Hoppas eran dag blir lika bra som min kommer att bli! Pk!
Lisa



Så mysigt!
Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Hejsan! Tänkte bara meddela er att ni gärna får anmäla dig till VECKANS BLOGG :) Tipsa gärna andra!



ha en fortsatt bra eftermiddag :)

2009-11-23 @ 16:58:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: