Monty Pyton-kväll

2009-11-03 / 22:47:32 / skrivet av: Lisa Blomgren

På tv400 är det Monty Pyton-kväll. Dom visade just "Life of Brian". En riktig gammal klassiker är det och vissa scener ur den är lika roliga varenda gång jag ser dom, alltså. Lite halvtaskig rekvisita och utklädda herrar men har ändå någon slags charm, verkligen! Jag tänker alltid på Pappa när jag ser den filmen. Typiskt hans humor. Tänker på det där jävla provet i morgon. Och saknar Mims, som endast varit borta en vecka och två dagar. Känns som tre år. Men hon har det bra och det är huvudsaken! Och så tänker jag på en massa saker. En jävla massa saker.

Vad ska jag göra efter skolan? Flytta till Norge? Hur ska jag färga håret? Varför är min mage inte platt? Ser man inte att ens ögonbryn växt ihop? Är det störande att ha snopp? Varför drömmer jag så konstiga drömmar? Varför blir alkisars näsa röd? Vem fan kom på att mimare skulle vara roliga? Folk med tupé, märker inte dom att deras tupé oftast är uppenbar? Och har träd känslor?!
Fan också. Måste nog stänga av mig lite och gå o lägga mig. Så jag orkar med provet i morgon. I morgon ska jag:

♥Sola
♥ Träna
♥ Plugga
Aa, ni ser. Som vanligt. Tack iallafall Madde och Jelena för promenaden ikväll! Mwhamwha!


Kommentarer
Postat av: Linda r

De var inte en tanke i huvudet som snurra runt på dig tjejen :p

2009-11-04 @ 11:13:18
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: erika

lisa, tro mig, man ser om ens ögonbryn har råkat att växa ihop!!!! Och dina är lååååångt ifrån ihopväxta!!! Du har ju typ de snyggaste brynen i klassen:) japp, jag är fixerad vid ögonbryn men orkar aldrig sköta om mina egna....tänker alltid att jag själv ser ju dem inte och speciellt inte om man undviker speglar!!!

2009-11-04 @ 14:39:20
Postat av: Leesa

Hahaha. Alltså man kan vara besatt av konstiga saker, ögonbryn?! Haha. Kul, fick mig verkligen ett skratt för dagen. Tack! Erica:D

2009-11-04 @ 15:55:22
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: