The dentist

2009-11-09 / 18:58:05 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag kom hem ifrån tandläkaren för cirka tre timmar sedan. Hade inga hål men fick en ny tid för att fylla min tand, som någon gång har slagits ut så halva tanden har gått av. ( Gud vet när?) Ska även polera dom då för att få vitare tänder, vilket jag är mycket glad över. Hon konstaterade också att jag borde haft tandställning! VARFÖR har ingen tandläkare i mina 19 år sagt till mig att jag behöver ha tandställning i underkäken? Jag själv har sagt det länge, men sedan skitit i det eftersom att ingen tandläkare någonsin ens rådit mig till att skaffa tandställning. Jag kände mig lite smått irriterad men blev gladare när tandsköterskan försökte pigga upp mig genom att säga att "det var charmigt". Haha. Jo, jättecharmigt att ha skeva tänder?!
Iallafall allting jag ätit har smakat banan pågrund av det där kletet dom smetar på efteråt. Konstgjord banan också.
Nu tar jag iallafall en paus i mitt jävla pluggande och softar lite. Kollar alla bloggar som jag bara blir mer och mer obsessed av.

Mimmi har hört av sig igen. Vill verkligen också ut och resa. Reseådran spricker snart och förblöder, typ.

" Va???? Du maste skaffa glasogon Lisa! haha, vad gulligt! Vi va pa en masai marknad i nairobi igar, da kopte ja lite roliga rmband och sant. Dem har verkligen ALLT pa marknaden! Hur var din helg? Varan va bara bra, vi va ute och festade i Nairobi med en massa amerikaner! Haha, ska beratta allt nar ja ar hemma igen! Pa onsdag tar vi forsta klass ... Läs mertaget till Mombasa.. Visst later det fancy?? hahaha.. Tror de e ungefar som normal klass har. Igar hade vi aven varldens varsta bussresa! haha, vi flog omkring som galningar och satet lossnade! Vagarna har ar helt galna! Jag alskar dig! Puss"
Skulle detta hända i Sverige? Svar: Nej!




Alltså jag vet inte, men muffins kan bli grovt misslyckade. Iallfall när jag och Silla gör dom.... Vet inte ens vad våran glasyr liknar, liksom? Haha.

Hoppas iallafall att ni haft en fin dag och allt och att ni får en fin kväll. Kolla på Ullared kanske?? Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: