Vet ni vad?

2009-11-18 / 11:03:06 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag har bestämt mig för att älska julen. Jag kommer att älska glögg, pepparkakor, knäck ,alla käcka kristna, julgranspynt, julpynt, pepparkakshus och allt som hör julen till. Ja, kanske till och med Jesus. Och varför detta? Jo! Jag är på jakt efter lyckan och för att bli lycklig måste man tycka om saker. Och inte vara så satans negativ. Därför har jag bestämt mig för att nu när ändå julen snart närmar sig kan jag lika gärna tycka om julen! Jag önskar mig två saker i år:




1. Stora schampoon o balsam från BED HEAD, " Dumb Blonde"
2. En vanlig jäkla el-tandborste

Nog om julen för i dag, för det kommer ni nog ändå att få höra en del om pga mitt älska-julen-tema i år.


Igår var jag och klippte mig. Det blev ljusare. Min kära frisör farbror Pelle är den bästa. Vill aldrig byta frisör. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Bestämde iallafall att jag ska färga det igen i slutet av Januari och klippa det varannan gång för att det ska växa ut till sommaren. Jag hann även med att träffa min kära vän Pernilla och sen så fick jag även träffa hennes kompis Wiktoria. Vi bakade en ganska sötsliskig kaka som smakade konstigt och så spelade vi kort.  Idag, m8s ska jag ha praktik och sova hos min kusin Vicke som bor i Borås. Väldigt smidigt med stor släkt. 

Hoppas ni får en trevlig dag. Nu ska jag gå och sminka mig så att jag kommer iväg någon gång! Kärlek! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: