You make me dizzy miss Lizzy

2009-11-26 / 17:17:10 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså ibland undrar jag vad det är med mig. Som ni vet har ju jag praktik på Borås Sjukhus och blev idag tillfrågad om jag ville vara med på en gastroskopiundersökning. För er som inte vet detta är det när man med hjälp av en lång slang och kamera går ner i svalget. Jag tänkte att eftersom jag både klarat av att dra i hop en tants lår på operation och tagit blodprov så kunde detta väl inte vara så farligt. Så jag gick med ner och undersökningen började. Efter 2 minuter kände jag mig illamående och iskall och yr. Härdade dock ut ett tag till för att inte verka mesig. Men efter 3 minuter till kände jag att nu är det  nog. Jag gick ut ur salen och möttes av två sjuksköterskor som direkt såg att jag var dålig och la  upp mig på en brits där jag fick ligga med fötterna upp som en annan mes och vänta på att "huvudet hängde med" haha. Så jävla sjukt!

Nu ska jag platta håret innan jag drar till Landvetter och hämtar min lillasyster Mimmi:) MWHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: