67 kalorier

2009-10-07 / 17:17:19 / skrivet av: Lisa Blomgren
innehåller de nya ballerinakexen med pepparkakssmak. Alltså det är typ som att äta jättemäktiga pepparkakor, blev inte alls speciellt imponerad även om jag råkar älska pepparkakor.....


Men en sak som stör mig med både Ballerina är att de står på framsidan, tydligt också hur många kalorier varje kex innehåller. Vill man veta det när man ska njuta av ett litet kex? Svar NEJ! Vet inteom det är tänkt för extremt tjocka människor? Eller barn? Men dom fattar ju inte kalorier ändå? Sick!

På fredag har jag prov och imorgon åker klassen på Demensmässa i Borås. Tränat har jag hunnit med idag också. Börjar känna mig starkare redan och fastare också. Love it! Det enda farliga är att det blir ett beroende.

Hoppas ni inte blir alltför uttråkade av min blogg, men hey I'm trying!
Kommentarer
Postat av: Linda Stenqvist

Eller hur, mår psykiskt dåligt när man läser sånt !!

2009-10-07 @ 21:17:34
URL: http://laloola.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: