Bilstopp, regn, träningskläder

2009-10-09 / 10:30:53 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså sådär såg dagen ut igår. Våran klass skulle åka till Borås och gå på olika föreläsningar om Demens, vilket iochförsig skulle bli ganska intressant. Jag, Jessica och Jennie i min klass åkte samma bil. Vi tänkte när vi åkte att vi skulle åka lite tidigare ifall det hände något, som Jennie sa. Det hjälpte inte. Tror ni fan inte att bromsarna slutar funka precis innan Borås? Typiskt! Vi svängde in på en statiolmack, som inte kunde göra mycket utan sa att bromsarna höll på att lägga av, men att vi kunde chansa och åka till Borås om vi körde långsamt och bromsade med handbromsen (!?) Vi vågade ju inte chansa, men Jennie hade som tur var bilmekaniker i släkten, så vi körde till Borås och kom 30 minuter försent till våran föreläsning. Precis när vi kommit in i Borås, börjar det såklart att regna. Haha, så typiskt ha?
Efter föreläsningen så drog vi till knalleland och kollade lite. Blev lite träningskläder och en fin rosa vattenflaska.


Jag vet inte om man ser det här, men precis när vi skulle gå in i Borås högskola, såg vi en gubbe som klättrar på den dära långa pelaren? Varför? Vad gjorde han där? Var han inte rädd?



Nu steker jag pannkakor som jag ska överraska min syster med. Jag är duktig också, det har jag nog ärvt efter Farmor, skulle jag tro.  Tunna som catwalk-modeller är dom! Pannkakorna alltså.



Nu skajag ägna tid åt Jeanette.=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: