Café!

2009-10-10 / 10:50:11 / skrivet av: Lisa Blomgren
Dricker helt vidrigt kaffe, det smakar sump. Igår var jag och Jelena i Göteborg. Vi kollade i affärer och sedan åt vi lite granna. Så söt är hon. Tycker mycket om! ♥



Idag är jag festsugen. Hur man nu kan vara det 10.45 på en Lördagsmorgon? Men det är jag iallafall. Blir dock ingen utgång för mig ikväll eftersom att jag jobbar från klockan 15 till när det nu blir.  Funderar också starkt på att gå och träna, men jag vet inte. Kanske jag gör det i morgon istället. Fyra gånger i veckan räcker faktiskt.
Nu ska jag sortera ut mina sommarkläder ur min garderob och hänga in det nya och kanske slänga. Men det är jag jävligt dålig på:/

Hoppas ni får en fin lördag! Puss okram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: