Coke it

2009-10-26 / 19:14:23 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag veet attt ni säkert tror att jagär död vid det här laget, förlåt! Men har haft så himla mycket att göra. Har jobbat ända sedan i Lördags och innan det så gick jag i skolan. Hinner inte med! Så vad har hänt?
Mimmi åkte till Kenya med Silla idag. Det känns konstigt, för jag har inte hunnit fatta det än. Alltså KENYA! Vet ni hur jävla långt det är?:( Är orolig som fan. Måste vara farmors gener. Dessutom händer mycket runt omkring mig, hinner inte med att träna inte md att tänka inte höra av mig till någon. Allt glöms bort vad fan.

 

Sammanfattat:  Jag längtar bort! Lovar att uppdatera när jag får lite mer tid över iallafall! Ciao babes<3 Och tack för att ni ändå fortsätter att läsa min blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: