Den perfekta FILF:en

2009-10-03 / 10:42:37 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså, people! Det måste vara något fel på mig. Igår tog vi det jättelugnt , Jag Johanna, Mimmi och sen Amon. Softade verkligen. Och idag vaknade jag tidigt och gick och tränade+solade. Och jag tyckte om det. Så underbart är det att träna! Och soft med lite folk. Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på Lenny Kravitz och hoppas att Johanna och Amon vaknar snart. Funderar på att kanske spela lite högre musik så att de är tvungna att vakna. Men nejdå haha. Det gör jag nog inte!


Skulle jag absolut dejta någon "rockkille" skulle det fan vara Lenny Kravitz. En perfekt FILF! Haha. Kan inte fatta att han är 45 år!!!!!! Det är lika gammalt som dom hära svenska kändisarna:


Så... Antar att USA kan sina grejer om att bevara människor som 20åringar, ha??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: