En paus i arbetet-grupparbete!

2009-10-27 / 16:44:47 / skrivet av: Lisa Blomgren
Kom hem från jobbet för en stund sen. Ska snart till Jessica och hålla på lite med vårat grupparbete om demens. Våra nonchalanta lärare har gett oss fucking grupparbete (!?) Jag tycker att en tredjedel av våra lärare är sjukligt nonchalanta. En del lärare verkar bli just lärare på grund av makten. Jaja... Sånt är livet. I morgon får jag iallafall sovmorgon! Yes!

Fick förresten just ett sms från Mimmi, thank God, nu har min oro släppt:

" Hej:) Nu är vi på barnhemmet. Allt gick bra. Och resan gick bra. Ringer kanske i morgon eller så. Älskar er. Puss från Mimmi" ♥ Kan inte fatta att min babysister( ja hon känns som minstingen) är ute och reser. Haha.
En annan sak jag tänkt på är såklart vaccinet som håller på och göras nu. Jag är jätteorolig för det. Blir ju bara fler och fler biverkningar liksom. Fast å andra sidan, som Amran på jobbet sa.
" Det är biverkningar på allt. Mediciner, kärlek, mat. Äter du för många katrinplommon, vad händer?" Haha.
Vad tror ni? Borde man vaccinera sig eller ej?

Mwha!

Desperate Housewives ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: