Ett chokladogram kom fram!

2009-10-21 / 17:53:26 / skrivet av: Lisa Blomgren


Det enda mitt liv går ut på just nu är faktiskt just att sova, träna, plugga, sova, och ibland även jobba. Men jag tänker att snart fan är jag färdig och då kan jag vara stolt att jag klarat något för en gångs skull i mitt liv och inte bara gett upp och "skitit" i allt. Eller hur? Ska snart hem till Mormor och vattna blommorna. Sen ska jag och syster stanna där en stund för att "inte störa Mamma". Åh, kan inte vänta tills jag har ekonomin att flytta hemifrån! Detta dödar, fyfan.

Och Mims åker om mindre än en vecka:( Det är ju galet vad snabbt tiden har gått. Och idag fick min Johanna sitt chokladogram som jag hade skickat till henne. Kom när hon behövde det också:) Tur det! Såhär gör man:

1. Köp en chokladkaka av din kompis bästa chokladsmak

2. Köp ett postpaket på närmaste post/Icaaffär


 


3. Lägg i chokladen och en massa kärlek och send it away!

 

Kommentarer
Postat av: Jo

KÄRLEK TILLBAKA (L)

2009-10-22 @ 00:09:20
Postat av: Julia

va gulligt gjort av dej! :) söt idé

2009-10-23 @ 01:11:17
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Lisa, nu får du faktiskt se till att uppdatera din blogg lite oftare!=)

2009-10-24 @ 10:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: