Heldag med Dirty Jo

2009-10-30 / 16:40:07 / skrivet av: Lisa Blomgren

Nu har jag äntligen gjort något utav denna veckan. Men kan inte säga att det var helt lätt. Vaknade nämligen upp med ett jättedåligt humör, dunno why... Iallafall vi åkte till Göteborg jag och lilla Jo. Vi åt sushi, gick till konstig affärer och glodde och sedan gick vi till konstmuseet och tittade på en tvärkonstig utställning som hette " What a wonderful world". Jag tror det handlade om krig eller så, men är inte så konstnärlig av mig så tyckte mest bara det var konstigt. Har iallafall haft en mysig dag med min Johanna.
Dessutom hann jag med att köpa en present till Mammsen som fyller år idag. Och Johanna har städat mitt rum! Haha lite halvt hysteriskt börjar det bli:D Men varför inte utnyttja slaveriet när det ändå pågår?





 

Jag älskar Göteborg!!!
" Är det här för bögar?"
" Det är en affär liknande denna fast med runk-bås"
Och Johanna spräckte sina leggins rätt i grenen!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha lät som en intressant dag :D

2009-11-03 @ 17:02:21
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: