Inflammation

2009-10-19 / 20:20:54 / skrivet av: Lisa Blomgren

Nej jävlar, jag har fått muskelinflammation. Jag antar att jag dessvärre inte var lika mycket biff som jag trodde haha. Nu är min arm lika slapp som en.... Ja ni fattar. Ont gör det iallafall. Ska smörja in den med massor av voltaren tills jag inte längre känner den. Smärtlindring löser alla problem. Utom när man fått sitt hjärta krossat. Tur att jag inte fått det då.

Har pluggat som en dåre idag och varit och tränat och så har jag varit hos Silla också. Mimmi och hon planerar sin resa för fullt. Åh, Afrika is taking my sister away. Fast det är väl till hennes fördel I guess. Hon ska nog få gästblogga här så blir min blogg ännu roligare haha.

Nu fick vi precis nattbesök av Mikaels kompis Pumpen som får låna våran soffa inatt. Haha. Fast det har han ju gjort en natt förut, på deras "herrkväll" haha. Iallafall. Mikael åker till Gran Canaria i morgon, är sjukt avundsjuk men det behöver han så.

Vad ska man se på ikväll när Svenska Hollywoodfruar inte går längre???



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: