I've got a feeling...

2009-10-17 / 15:12:12 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ja, ni kan väl resten på den låten iallafall? Alla har verkligen kört hårt på den låten i sommar! Men god partyhöjare är den iallafall. Kanske borde börja spela den redan nu? Ikväll blir det utekväll+inflyttningsfest hemma hos Lani. Det ska verkligen bli roligt att träffa brudarna. Så ikväll kör vi hårt!  Sitter och väntar på lilla Jo, som skulle komma klockan tre, men som alltid är sen och säkert kommer runt, tidigast halv fyra. Men. Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Smink? Ohmy. Vinet är klart iallafall!


Och får ju inte glömma att Blog Awards är ikväll. Skulle jättegärna vilja se det ikväll, men är inte hemma då. Undrar vilka som "vinner"? Åh så spännande!
Iallafall. Hoppas att ni får en trevlig kväll. Så lovar jag att det kommer bilder imorgon! MWHA
Kommentarer
Postat av: Anonym

BlogAwards visas inte förrän nästa vecka ändå så du har tur :)

2009-10-17 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: