Jobb!

2009-10-21 / 11:25:47 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vet ni vad? Jag har fixat massa jobb under lovet! Det ska faktiskt bli jätteskönt, så vet man att man iallafall klarar sig ekonomiskt. Kan säga att även om jag bor hemma så är det inte lätt att klara sig på 1050 kronor i månaden. Inte om man tänker på att jag köper mat hem också osv. Förstår inte hur en på mitt jobb klarat sig på 900 kronor (?!) med mat och sådant övrigt när hon har tre barn. Helt otroligt. Men antar att har man inget val så går det mesta.

Lördag
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag

Så sköööönt!!! Dessutom när man jobbar har man heller inte tid att shoppa. För det är min största last. Funderar på att ge alla mina pengar till Mikael så att han kan ta hand om dom så jag inte shoppar upp dom, för jag kan inte spara! 

Jag är jättesugen på att tatuera mig, men vet ju inte riktigt än vad jag vill ha. Tror jag får göra det till våren så jag iallafall har något att tänka på.  Dessutom blir det nog faktiskt Norge till Januari- förhoppningsvis. Jag känner att jag ändå inte har så himla mycket till val än att åka dit. Hemma kan jag inte bo och här finns heller inga jobb för mig. Dessutom vill jag inte bo kvar här hela jävla livet!
Nu ska jag plugga, så jag iallafall klarar av att bli undersköterska! Ciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: