Love Lockdown

2009-10-19 / 13:03:34 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alla får ju ut sina aggressioner på olika sätt. Vissa kastar saker, skriker, stänger in sig i sig själva, gråter, slåss, eller säger elaka saker. Jag personligen brukar bli både elak och bitchig när jag blir arg. Men en bra sak är att träna ut det, kan säga att det hjälper sjukt bra. Ut och springa eller gå till gymmet. Man får tid att tänka och behöver bara fokusera på sig själv för stunden. När jag och ett av mina ex gjorde slut, var jag mycket ute och sprang. Kan säga att efter två veckor kändes det inte alls lika tungt som det gjorde de tre första dagarna. Man kommer över saker. Tur är väl det i och för sig.

Men ett misstag jag gjort för många gånger är att säga hur elaka saker som helst som man kanske inte ens menar. Ord kan aldrig tas tillbaka. Inte handlingar heller för den delen. En del saker kan man bara inte förlåta. Jag får alltid dåligt samvete för saker jag gjort och jag är inte för stolt heller så jag inte kan be om ursäkt. Det kan jag.

Men hursomhelst så hatar jag när människor ljuger för mig, eller försöker undanhålla mig saker som jag redan vet, eller falska personer överhuvudtaget. I can't stand it! Tyvärr är jag jävligt blåögd och kanske för snäll i vissa lägen därför ser jag inte dom där sidorna av en person förrän det är försent.
Oavsett vad så kommer jag ändå alltid älska dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: