Mammas Pojkar

2009-10-15 / 19:56:27 / skrivet av: Lisa Blomgren

Om en kvart blir det myskväll med syster yster och Mammas Pojkar på tv4! Haha, hela programidén är bara så absurd och jätterolig. Det hela går ut på att massa snygga och mindre snygga bimbotjejer ( de flesta är det iallafall) ska slåss om tre stycken singelkillar. Nackdelen är då att Mamman är med och bestämmer. Dessa män/killar är verkligen mammas pojkar. Jag tycker det är så sjukt underhållande med alla dessa blonda kommentarer och korkade tjejer som springer runt och ska märka sina revir på dom hära vidriga, allt för mammiga killarna.  Ser verkligen fram emot fler snuskiga intriger! Defenitivt ett program jag kommer följa!

Dagens bästa: Johanna är frisk och kommer hem!!! ♥
Kommentarer
Postat av: Jo

oooh :) Nu känner jag mig hedrad som fick blir "dagens bästa" :D

2009-10-15 @ 22:58:11
Postat av: Lisa

Haha du ÄR ju det:D

2009-10-16 @ 07:35:17
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: