Men bara för att!

2009-10-07 / 17:09:24 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ni ska lära känna mig bättre, eller något:P Haha kanske mest för att jag har tråkigt...

OM DIG
Namn -Lisa
Bor - Hos Mami o Mikael
Syskon - 3

Ålder - 19, fyller 20 i Februari
Född - 1 Februari
Ögonfärg - Blå/Grön, skiftar ibland till turkos/grått

Längd - 1.59, med tryck
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Vattuman
Hårfärg - Mittemellan?
Födelseort - Född i Borås, men bott i Alingsås, Varberg, Vårgårda


DAGENS..
Låt - Trenchtown, med Hunter och Damian Marley
Saknad - Farmor<3
Kläder - Just nu, träningskläder:/
Smink - Inget
Underkläder - Svarta spetstrosor med matchande bh
Mat - Omelette och ballerinakex (pepparkaka)
Köp - Mat
Göra sen - Vara med Amon? .
Godis - Ballerinakex
Pinsamaste - Att jag går runt i äckliga träningsbyxor och stor jacka i Vårgårda, helt luffig:/

SVARA ÄRLIGT
Gillar du någon just nu - Ja..
Tycker du om att plocka svamp - Nej, men i lagom dos (10 min)
Tycker du om godis - ibland
Hur många gånger i veckan äter du godis - Beroende på mens eller ej
Äter du oftast nyttig mat - Vet inte?
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ne, inte speciellt
Du ger mycket komplimanger till andra -Yes
Är du nöjd med ditt förnamn -Det är ju vad jag heter så...
Du tycker att du själv är smart - Ja klart haha
Vad är det sämsta hos dig - Att jag har kort stubin och är dramatisk
Vad är det bästa hos dig - Att jag är dramatisk och konstig
Har du bra självförtroende - Nee
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- Hm
Du tycker om att vara med killar - Hum? Jag gillar att vara med MIN iallafall
Känner du dina grannar - Lite

Gillar du skolan - Sådär
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Piano, typ lite lite
Sporter/aktiviteter har du gått i - Gym
Har du några tatueringar - Körsbär på handleden
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - För många.
Har du några djur? Nej. Dom är jobbig men söta

BRUKAR DU...
Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej?
Röka - Ibland
Snusa - Nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - Ja, faktiskt men inte bara
Lita på folk - Ibland för mkt, ibland för lite
Skada dig med flit - Nee
Drömma mardrömmar -Ja, ofta
Gå i skolan - Ja
Ljuga - Ne
Vilja dö - Nej, inte för tillfället

NÄR...
Åt du senast - Ett ballerinakex

Läste du ut en bok senast - I somras
Köpte du något senast -En väska, igår
Vad?- Ja, en väska
Svor du senast - Säkert nyss
Sjöng du senast - Gör det nu:P
Klagade du senast - I morse när jag var alldeles för trött för mitt eget bästa
Klantade du dig senast - Vet inte

HAR DU...
För många vänner - Lagom är bäst
Förföljelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - Nån gång har jag väl slagit Mimmi haha
Färgat håret - Ja
Några piercnings -Nej
Några tatueringar - Ja
Egen dator -Ne
Gjort bort dig rejält - Ja

Kommentarer
Postat av: Vallittu

Vem är snyggingen på bilden? nån fotomodell/kändis?

2009-10-07 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: