That'll be the day that I die

2009-10-13 / 18:06:52 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ja, det är väl bara erkänna att vintern är sjukt när nu. Men jag antar att det är ganska mysigt det också. Snökrig till exempel är ju aldrig fel. Ikväll blir det Desperate Housewives plus att jag måste sortera min garderob, som jag fortfarande inte har gjort. Men det är ju så sjukt mycket saker och sånt där inne att jag drunknar bara jag öppnar dörrarna till den. Jag önskar jag hade en walk-in-closet!



Dios, vad lyxigt. Att ha så där många skor, skulle få vemsomhelst att döda! Haha.

Well. Dags att städa mina garderober:/ Tråkigt men sant! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, jag tror vi har ett litet i-landsproblem här!

2009-10-14 @ 22:05:15
Postat av: Lisa

I-landsproblem skulle jag väl inte kalla det? Inte ens ett problem?

2009-10-15 @ 07:19:06
URL: http://elbee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hört talas om lite spydighet? Tyckte att din beskrivning av att städa bland din alltför stora garderob lät som ett problem för dig. Är väl så det är för de flesta i vårt samhälle, att vi anser oss ha det jobbigt på ett eller annat sätt, men när man tänker efter så är det väl inte så farligt egentligen...

2009-10-16 @ 14:13:44
Postat av: Lisa

Varför engagera sig? Haha. Åh gud.

2009-10-16 @ 17:15:50
URL: http://elbee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmm....du förstår visst inte. Nåja, skitsamma.

2009-10-16 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: