The naked fucking truth

2009-10-27 / 20:15:47 / skrivet av: Lisa Blomgren

Okey. Vi lever i en utseendefixerad värld. Hatar egentligen att vara helt utan smink men är det ändå oftast i skolan och så.  Tänker alltid att " Wtf, vi är i Vårgårda, liksom". Samtidigt som jag tycker om att se bra ut. Lägger iallafall här med upp två stycken bilder på mig själv utan smink. Hatar att se mig själv utan smink, men men. Here they come. Som ni ser är jag inte precis en naturlig skönhet!

 


Ser inte en dag äldre ut än tolv. TUR att skönhet kan byggas upp med lite make up! Tycker ni inte?  Jag har precis badat och skrubbat mig med hamamborste så jag är sjukt blek. Måste byggas upp. Och så har jag haft hårinpackning och peelat läpparna. Så oavsett hur jag ser ut är jag ändå fräsch som fan:)

Snart kommer Amon. Min man.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men då tror jag inte att du är riktigt ärlig. Du är ju hur söt som helst även utan smink! Var glad, tacksam och stolt över ditt utseende!

2009-10-28 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: