When I say jump, you say how high!

2009-10-20 / 15:57:30 / skrivet av: Lisa Blomgren


Dagens låt är lätt Florida ft. Nelly Furtado- Jump

Har faktiskt en hel del att göra idag. För det första så har jag köpt nya gardinstänger och jag tänkte faktiskt utmana mig själv och sätta upp dom själv idag! Herregud! Men det ska säkert gå , det tror jag.  Sedan måste jag städa mitt rum, som konstigt nog är stökigt igen. Dessutom har  jag prov i morgon. Men det kan jag redan;)

Eventuellt blir det föreläsning i Kulturen ikväll, med skolan fast jag vet inte det ännu. Vill också helst hinna hem innan Desperate Housewives också!



Oh yeah. 

I can't deny how much I love you!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Sjukt snygg bild Lisa =)

2009-10-20 @ 18:59:20
Postat av: Leesa

Men tack!:)

2009-10-20 @ 20:16:36
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: