Åh I'm so glad!

2009-09-02 / 17:12:01 / skrivet av: Lisa Blomgren

För titta vad jag precis har suttit och tagit mig tid med!!


Syns det? Jag åker iallafall till Örebro i helgen och hälsar på mina babes! Det ska bli jätteroligt. Jag lovar att ha med mig kameran och ta en jävla massa turistbilder! För turist, det ska jag vara big time. Och leva efter "man får sig inte roligare än vad man gör sig"! Haha fan vad kul det ska bli alltså, jag längtar verkligen!! Jag måste nog börja förbereda mig på vad jag ska packa ner och ha på mig! Alltså vad är egentligen de bästa kläderna att ha på sig när man ska åka tåg i två timmar?

 

Och i morgon, gott folk ska jag låta en tant ta min oskuld! Ni fattar säkert att jag inte snackar om DEN oskulden:) Jag ska nämligen noppra mina ögonbryn med tråd på Salong Petite i Alingsås. Plus färga. Hoppas att det blir skitsnyggt, annars vet jag inte vad jag gör? Tänk om jag får snigelögonbryn:O Men det får jag nog inte. Nu gentes, måste jag plugga lite, och sedan kommer Mims. Och så hoppas jag att min älskade afgan också vill komma hit idag, annars kommer jag sakna honom i helgen ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: