Akuten

2009-09-23 / 07:33:46 / skrivet av: Lisa Blomgren
På studiebesök till akuten om 45 minuter då. Ska bli riktigt intressant tycker jag. Dessutom har jag kommit på att jag faktiskt tycker om hösten. Om det bara inte regnar är det jätteskönt att vara ute också. Efter akuten blir det skolan och efter skolan ska jag gå bredvid på en annan avdelning på ett ålderdomshem. Det är ju bra det, eftersom jag då kan jobba mer extra, vilket jag behöver.
Inte för att vara pengakåt, men ändå pengar är vad jag behöver om jag ska resa, flytta osv. Det är bara sanning, tyvärr. Pengar kanske inte gör en lycklig, men det underlättar....


Jag skulle gärna ha Mischa Bartons klänning på mig idag! Sjukt enkel/snygg!!

Iallafall, hoppas Ni får en bra dag people!
Kärlek♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: