Brickebacken oh yeah!

2009-09-05 / 20:21:23 / skrivet av: Lisa Blomgren

Yes. Mådde ju som sagt inte alls bra  i morse när vi vaknade men har sedan dess shoppat, ätit och varit ute så nu är det iallafall lite bättre! Ja, vad kan man säga mer än att jag älskar mina babes och vill nästan inte åka hem. Om det inte vore för alla fina människor som finns där hemma=)

Anyways! Det är så sjukt! För shoppingcentret Marieberg, som jag Lana, Jo och Bella åkte till idag har jag drömt om. Så freaky är det. . .  Undrar om själen faktiskt kan flyga runt lite hursomhelst när man sover, för jag har ju aldrig varit där innan:/

Vi har bestämt oss för att bara vara hemma och softa ikväll. Kolla lite film och äta mat här hemma. Imorgon ska vi kolla på slottet! Haha jag gillar verkligen att vara den typiska turisten. Vilket jag till viss del faktiskt har varit idag också.....





Min dag i bilder:)  Alltså. Örebro är konstigt. Det finns MASSA döva här. Bella sa att det var för att det fanns många skolor för hörselskadade. Dom har konstiga skulpturer i vattnet som ser ut som händer och ja. Jag vet inte, det är konstigt. Fast jag tycker verkligen om det!

Nu ska jag hjälpa Jo i köket. Adiue!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad sägs om att vara med i min "Veckans blogg"? Gå in på min blogg för att läsa mer och tipsa gärna dina kompisar om tävling också, ju fler desto roligare!

2009-09-05 @ 21:27:35
URL: http://annaeriika.blogg.se/
Postat av: Erika

Nu är finalisterna till Veckans blogg uttagna, gå in på min blogg och se om du är en av dem!

2009-09-06 @ 17:50:18
URL: http://annaeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: