Butler?

2009-09-16 / 15:58:37 / skrivet av: Lisa Blomgren

www.becel.se  kan man vinna en butler åt sig själv ett helt år. Först tyckte ialalfall jag att det lät lite  väl överklass. Jag menar, kul att ha en butler som gör allt åt en, vad ska man själv göra då? Men när jag gick in på sidan så var det väl inte direkt en butler de menade, utan snarare 5 timmars hemservice i veckan i ett helt år. Det däremot låter som en jävla bra idé tycker jag! Gör det inte? Då slipper man att ta vara på sin egen skit och man slipper tvätta och allt sådant också för den delen. Kanske inte helt, men en bra hjälp på traven iallafall.  Undrar om han har sådan där butler-dräkt på sig och engelsk accent också?

Om man på detta skulle kunna hitta ett piller som gjorde att man slapp äta, vore detta körsbäret på kakan. Tänk vad mycket tid över man kunde få till annat då! 


Haha och titta då vad jag hittade när jag sökte på butler+work på google. En helt seriös sida där man hyr ut butlers åt folk. Man kan titta på bilder vad butlersana gör. Och på varenda jävla kort ser han så här rädd ut haha. Stackarn! Eller är det ett skämt? http://www.butlerforyou.com/gallery.aspx?Page=Butler%20at%20Work kolla själva!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha han såg rädd ut ja x) knas!

2009-09-20 @ 03:04:38
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: