Changes

2009-09-07 / 18:02:50 / skrivet av: Lisa Blomgren
Måste säga att skolan gör att man aldrig kan få lov att ha något liv. Liksom när jag slutar jobbet, tänker jag att om 30 minuter slutar jag. Och så vet jag att det är slut. Skolan däremot, sitter jag och tänker att: Om 30 minuter slutar jag och sen måste jag hem och plugga. Alltså. inget liv. Förstår då hur dom som tänker ut hur mycket studiebidrag man får tänker.....
" Dom har ju ändå inget liv, vad ska dom lägga pengarna på?", liksom. För att gå i skolan tjänar jag 17,5 kronor per dag. Och då tycker jag ändå att jag sliter som fan! Ohwell. Jag får väl helt enkelt hålla ut i några månader till, tills jag är färdig....

Men inget liv=ingen blogg. Let's face it. Det är liksom inget kul för Er att läsa en blogg som inte innehåller någonting, eller hur? 

Iallafall. Jag är SÅ sugen på en ny hårfärg. Den ska inte vara för mörk men inte för ljus och ändå ska jag ändra den. Så vad ska jag ha?
Kanske någon av dessa?



Kul förresten att fler och fler läser min blogg:) Tack!

Nu ska jag göra lite nytta. Ciao

Zylber.com
Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med! dåligt betalt för sånt slit! arbetslösa får typ 3 gånger så mkt! utan att göra ett jävla SMACK allt som oftast! Fast jobba hela tin är hårt kan jag säga oxå ;)

2009-09-07 @ 22:13:33
Postat av: Cicci

Japp det är snyggt, skulle nog passa dej !

2009-09-08 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: