Fifan

2009-09-22 / 11:52:43 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså. Mitt huvud är som om jag först blåst upp det med något och sedan gjort så att hjärnan är lös där inne. Yr är jag också för den delen. Därför valde jag att stanna hemma idag och vila upp mig lite, det är säkert pga. att min hjärna överarbetas i skolan som gjort att den blivit såhär.
Hursomhelst, bestämde mig förra veckan för att bli medlem igen på sportlife och börja träna mer. Dels för att jag behöver en hobby och dels för att jag ska ha en platt mage till jul, eller satsar kanske på plattare. Så jag loggade in på deras hemsida för att kolla öppetiderna, och se! Vilket erbjudande:  http://www.sportlife.se/vargarda/
Så jag tror faktiskt att jag väntar en vecka till med att bli medlem. Sedan gäller det!

Annars har jag fatiskt pluggat hela dagen:/ Det är väldigt mycket i skolan, men jag antar att jag orkar för att det är så lite tid kvar. Och jag FICK praktik på Borås Sjukhus- Hjärt lung-IVA. Ska bli jättekul!!



*Beyoncé*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: