Fransk bulldog-bebis

2009-09-22 / 13:11:53 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag vill ha en fransk bulldog! Har inte precis älskat denna hundras förut, men såg en på stan med en sån här liten filur och vill verkligen ha en! Dom är ju sjukt sådär ful-söta, tycker jag!
" en är en livlig, mycket älskvärd och intelligent hundras. Charmig, orädd och lekfull, den kallas ibland för rashundarnas clown. Stadig, lugn, humoristisk, livlig och synnerligen välvillig. Den är känd för sin vighet och passion för jonglering med t ex bollar. Den kallas för hundrasernas clown."
Aww:)  Den är varmt välkommen till mitt hem om några år. Måste dels spara och dels resa innan jag skaffar en liten. De kostar nämligen runt 12000-17000 och det är ingenting jag direkt går runt med i bakfickan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: