Happy

2009-09-28 / 08:38:00 / skrivet av: Lisa Blomgren
Drömde inatt att jag kom försent till vårat Omvårdnandsprov så det bara var en kvart kvar att skriva. Detta påpekade alla i klassen så jag blev tvärarg. Jag skrek mig till och krävde att jag skulle få 15 minuter till att skriva. Sedan fick jag skriva hela provet ute på gräsmattan pga mitt "beteende". Och när jag väl skulle börja skriva det så hittade jag inte provpappret. Ångest!
Haha, vaknade och tänkte att detta har fanimej gått för långt när jag till och med drömmer mardrömmar om ett jävla prov!


Annars händer nog inte så mycket idag. Blir iofs medlem på sportlife idag! Vilket ska bli jättekul!
Nu ska jag käka lite frukost! Tänker att jag borde tvättat mitt hår idag....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: