Lönedag och babysitting

2009-09-25 / 20:58:56 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vet ni vad det bästa är att vara barnvakt åt två nioåringar? Jo, att man kan med att hyra en animerad barnfilm. Haha. Vi hyrde Madagaskar 2, som typ är den bästa animerade film som finns. Våra 9åriga kusiner tyckte inte den var alls lika rolig, men jag och Mimmi skrattade som fan. Kul att dom blandar in både vuxen och barnhumor i en enda film haha. Hittade ett klipp, men tyvärr är kvalitén inte världens bästa, men sången duger ändå.



Annars kommer nog inte helgen vara den roligaste precis. Just nu mår jag helt sjukt illa på grund av allt jävla flöt jag vräkt i mig(chips, godis, choklad, smörgås). I morgon jobbar jag kväll på Mikaelsgården. Men vad händer på dagen?
Söndag måste pluggas:/ Suger verkligen att plugga på helgtid, men jag måste......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: