Örebro by night

2009-09-05 / 12:59:42 / skrivet av: Lisa Blomgren

Så igår kom Johannas kompisar Bella och Sirwa förbi. Vi drack vin, dansade och shottade Tequila. Efter det gick vi till nåt uteställe som hette Frimis. SÅ många kosntiga människor det fanns där alltså. inte alls som att gå ut i Göteborg. Folket var inte ilkadant, inte stämningen, inte någonting alls. Men kul hade vi! Släppte loss totalt. Dansade som fan:)


Bella, Johanna, Lana o Jag

 


Skobyte!


Sirwa o Jo


Johanna, Sirwa o jag


Haha, Johanna gick fram till killen med tröjan " Tjej sökes". Hahahaha.  The man of her dreams?


Idag mår man väl helt enkelt som man förtjänar, fast kul hade vi iallafall! Och disken gjorde jag då när vi kom hem så jag menar det hade vi inte heller. Idag får vi väl se vad som händer. Beror kanske mest på när vi orkar oss upp, ha? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: