Örebro, I'm ready!

2009-09-03 / 21:46:14 / skrivet av: Lisa Blomgren
Oh yeah! Jag packar och grejar och lyssnar på när resten av familjen (alla utom Amon) sätter upp lampan i köket. Gött är det. Och i morgon åker jag!!! Är jättespänd, eller sådär pirr-nervös, som jag brukar bli när jag verkligen ser fram emot något! Jag och Mimmi letade överallt efter resväskan och gick tillochmed upp på vinden och letade. Men, så kom vi på att Mimmi hade den liggande på sitt rum, med alla sina kläder i. Men allt blev snabbt utbytt till mina kläder.



Så gjorde mina ögonbryn idag. Resultatet blev babylent, men ändå kanske inte värt 180 spänn, eller jo. Det var det för när man sitter där på salongen känns det så jävla lyxigt. Det gillar vi! Nu ska jag lägga mig och softa i min säng, innan det är dags att sova och sedan upp i morgon bitti.

Men först ska jag döda en förbannad fluga som surrar omkring här i mitt rum! De lär sig aldrig att flyger man in i mitt rum, oavsett om man är en skalbagge, spindel eller nåt annat kräk, så dör man! Se och lär av släktingar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: