Psykopat nr 1.

2009-09-08 / 21:35:25 / skrivet av: Lisa Blomgren

Som ni ser har jag lagt till en ny kategori som heter "Psykopatgenen". Detta på grund av alla psykopater som verkar dras till mig. Tänkte därför bevisa att jag verkligen ÄR en psykopatmagnet. Som idag, när jag satt på Vårgårda Station och lyssnade på musik, då det helt plötsligt sätter sig en stinkbomb i 30årsåldern bredvid mig. Eller, bredvid o bredvid, han satt nästan PÅ mig faktiskt. Och han luktade verkligen som om han hade bott i en knarkarkvart i flera veckor. Jag fick en väldigt dålig magkänsla och hann inte ens tänka att " snart börjar han prata med mig", innan han säger: HEJ! Fan också.
Sedan frågar han mig om man kunde se att han var påverkad av någonting. Ja! Svarade jag direkt, för med tanke på hur han betedde sig och stank så kunde han inte vara annat än påverkad av något.
När jag undrade varför han frågade, svarade han att han skulle hem till sina föräldrar och att dom inte gillade att han höll på med sådant. 
Well, dom är väl inte dumma sade jag och psykopat nr 1, blev uppriktigt glad för min ärlighet. Sedan såg han ut som att han kommit på en jättebra idé, sade " Jag vet! hur jag ska dölja det!" Och tog fram en cigarett. Haha men mer hjärnceller till det svenska folket för fan! Hahaha

PS. Psykopater för mig är VÄLDIGT störda människor, fyllon, knarkare eller andra konstiga människor, behöver inte nödvändigtvis vara en psykopat!

 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Är inte det där typiskt? Man tänker "prata inte med mej, prata inte med mej" Och vad gör dom. Jo juste dom pratar med en!



Haha smart kille detdär förresten hahaha!

2009-09-08 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: