The old me's dead and gone

2009-09-15 / 16:14:05 / skrivet av: Lisa Blomgren

Alltså. Johanna klagade igår på att jag inte uppdaterade min blogg. Och sant tänkte jag, men har jag inget att skriva om så gör jag inte det. Även om jag gärna skulle ha något att skriva med, men att skriva typ: "Idag har jag...." intresserar varken mig eller någon annan, så därför lägger jag ner det helt enkelt. Ibland iallafall.. Haha.

Tänkte faktiskt på en lite kul sak nu, när jag tittade på min header som är tagen 2008 tror jag. Fan vad mycket man utvecklas, både "kroppsligt" och psykiskt från 18 till 19. Saker jag tänkte eller gjorde då, skulle inte ens falla mig in att tänka nu. Tillexempel. Förut när jag tränade, tänkte jag hela tiden att jag gjorde det för någon annans skull (VEMS?!). Nu tränar jag för min egen, för att det är bra för min hälsa. Jag tänkte att, jag behöve rinte ställa undan mina saker för om jag inte gör det, gör någon annan det. Aa, ni fattar, sådana där ego-tankar hela tiden!! Förstår inte hur min familj orkade med mina jobbiga år mellan 13-19:O
Tack gode gud att "valpfettet" börjar gå bort och mitt psykiska jag förändras till det något bättre, i vissa fall iallafall.

För övrigt åker Mami till Stockholm i morgon på förberedande kurs. Sedan ska hon jobba i Kalmar ett tag och svara på frågor om svininfluensan. Undrar hur den tar sig? Tydligen har en i min klass redan haft det, så jag hoppas inte att jag blir smittad:O Fifan. Har varken tid eller ork att bli sjuk. Dessutom passar inte det mig att vara sjuk för jag är så jävla rastlös:/ Haha.

 

OCH!!! Var det någon som såg allas vår Kanye West , flippa igår?:O MIN GUD, vad sjukt. Och jag som älskar (älskade) honom:/ Hans textrad: "Now I'm bad, real bad- Michael Jacskon, Now I'm mad, real mad, Joe Jackson" passade ju iallafall, ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: