You're a slave to yourself and you don't even know

2009-09-23 / 13:16:47 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vet ni vad? Akuten var rätt nice och när vi sedan gick på stan, träffade jag Erica och Linda på Gina! Så jag lämnade min shoppingpartner Erika(en annan erika) och gick och åt kinabuffé med Erica och Linda i Alingsås i stället. Det var mys, och längesen man träffade dom tjejerna. Så fick jag kolla Lindas nya lägenhet också. Alltså. Jag är så jäkla avundsjuk på alla Er som flyttar hemifrån, för jag vill också. Men med 1050 kronor i månaden så är inte det det lättaste. Eller det är nog helt omöjligt skulle jag säga. Helst av allt skulle jag bo i Göteborg och ha ett bra jobb med fin inkomst och allt. Keep dreaming....
Anyways. Idag ska jag:
  • Städa
  • Plugga, till provet bland annat
  • Jobba på Heden
  • Plugga
  • Kanske glo TV en stund
  • Sova
Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du får en bra dag, låter som du har en del att styra med :)

2009-09-24 @ 18:23:52
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: