Giant Boobies!

2010-04-26 / 15:52:46 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså. Haha. Jag tycker att det är hillarious att titta på helt extrema saker. Eller faktaprogram som handlar om helt extrema saker.  Ganska extrema saker är just dessa tuttar:


Crystal Ashley


Lolo Ferrari

Minka

Stora bröst är ju ett ideal, verkligen, i världen. Men när går idealet till överdrift? Jag menar, något måste ha stigit dessa tjejer åt huvudet när de bestämde sig för att operera in dubbelt så mycket bröst som de ens har kroppsvikt. Men om jag inte minns fel, tror jag att Minkas man ligger bakom de mesta av hennes bröst, då han importerade henne till USA och bestämde sedan att hon skulle operera sig. Hon hade ont av att bära runt på dessa meloner, men han tyckte om det. Därför fortsatte dom marknadsföra det för att tjäna pengar på det.
Undrar faktiskt hur mycket män det egentligen ligger bakom dessa giant boobies.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: