Hinner inte ikapp

2010-04-24 / 12:20:41 / skrivet av: Lisa Blomgren
Snart har även April månad gått och jag hinner liksom inte ikapp allt som jag ska hinna göra hit och dit. Beach 2010 närmar sig och jag går bara upp i vikt. Vad fan, liksom?
Den 3e Maj flyttar jag och Amoun ihop och ser jättemycket fram emot det, men även där är det mycket att göra.
Idag blir det jobb och även i morgon jobbar jag.

Igår tog jag farväl av Jeanette. Hon sticker till Norge över sommaren och jobbar. Ni vet, tjänar fett mycket pengar för att sedan glida runt. Haha.  Nej då, det blir nog bra. ♥


Blev ju inga kort igår-som vanligt när jag dricker vin. But here she is. Adiue Jeanette och lycka till!
Kommentarer
Postat av: jettna

aww love... pinsamm jag är som inte kommit ihåg att läsa din blogg på nästan två veckor :/ hehe.. lycka till med flytten btw!!! jag är så glad för er skulle! kommer förbi en sväng sista helgen i maj så att du vet ;) puss

2010-05-02 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: