Pure Fucking Happiness

2010-04-25 / 22:15:23 / skrivet av: Lisa Blomgren
Amoun tittar på fotboll. Jag sitter i våran nya soffa och tänker. Jag känner mig så lycklig just nu. Tänker på hur det kommer se ut i våran lägenhet, hur det kommer gå, hur det kommer lukta. Ja, ni vet, alla hem har ju speciella lukter, eller hur? Jag är sjukt förväntansfull!

Helgen har varit slitsam men faktiskt mycket bättre än jag trodde att den skulle gå. Veckans planer är tyvärr inga storartade (än?) men ska iallafall hinna med att shoppa lite till lägenheten, jobba, och packa.
Sounds pretty fun, doesn´t  it?


Varför har jag inte nya kort på Amoun för?
Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad glad jag är för dig gumman grattis!:) cya soon!

2010-04-26 @ 11:05:29
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: