Sunny day.

2010-04-11 / 11:16:20 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag städar mitt rum och låtsas att det är sommar. Snart bär det av till gymmet och sedan får jag se vad denna vackra dag har att erbjuda ♥
Solen skiner, igår fick jag träffat mina babes, Amoun har sovit här i natt och värmt mig och Jelena är hemma ifrån England. Kan knappast bli bättre, alltså:)

Glömde tyvärr ta kort, vet att bloggen blir så mycket roligare med lite kort, för hur kul är det att läsa texter om vad man gör på dagarna egentligen?  En gammal bild ifrån balen får komma upp. Gick tyvärr aldrig på balen pågrund av mitt impulsiva beteende. Jag åkte nämligen till England och jobbade i stället.
Johanna, Zelda, Lana, Ronnelly och Nilofar står längst ut till höger:)


Adiue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: