Att uppdatera ofta?

2010-08-27 / 15:29:36 / skrivet av: Lisa Blomgren
Uppdaterar man ofta och visar mycket bilder och mycket av sig själv på en blogg kommer den att bli stor. Jag skulle kunna skriva så mycket som ni inte hade en aning om angående mig, men väljer att inte göra det. Jag hatar att visa för mycket av mig själv och  mina svaga punkter, det är så lätt att någon trampar på en då. Tänkt på det? Jag vet inte, det rycker i mig. Vill hitta på något. Men vad? Att röra på sig är inte alltid det bästa alternativet. Ikväll blir det jobb och sedan så ska jag träffa Madde <3 som är hemma över helgen. :)


Älskar dig Mimmi!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag älskar dig med, min finaste, vackraste syster!!!<3<3

2010-08-27 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: