Autumn 2010

2010-08-02 / 20:10:24 / skrivet av: Lisa Blomgren

Tycker faktiskt att det redan nästan känns som höst, även om jag fortfarande inte tänker gå runt i höstkläder i Augusti. Grejen är att jag blir helt nipprig i kroppen när jag går på stan och ser att alla nya höstkläder börjat strömma fram. Blev i allafall hemklickat några plagg ifrån både Nelly och Hm. Ska dock försöka visa upp mina bruna ben ända tills jag fryser av dom.

Hursomhelst, dessa godsaker kommer att få flytta in i min garderob:


Kjol ifrån H&M


Vit klänning ifrån Nelly. Har redan den modellen fast blommig och tycker den är jättefin. Vitt känns dock lite vågat för mig eftersom min kropp knappast är Carmen Electra-Style, men vi kör på den och hoppas den sitter fint.

Snörsko ifrån Nelly. Åh så underbara de är. Kommer att bli perfekta i höst! Ett måste för alla oss kilklacks-nördar. Dessutom är de mycket lättburna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: