Better Up

2010-08-19 / 17:38:49 / skrivet av: Lisa Blomgren

Okey. Jag fattar inte vad det är med mig. Känner mig så jävla trött jämt nuförtiden. Tro mig alla 16-åringar. Man kommer faktiskt bli gammal tillslut. Haha. Hursomhelst har jag hittills haft en jättebra vecka med massor av mys. Igår gick jag och Amoun till Musses och köpte varsin kycklingrulle, sedan stack vi till Mjörn och åt.Dock var det inte speciellt varmt, så vi var bara där en snabbis. Efter det blev det film (igen). Flickan ifrån Ovan hette den. Finns ju även i bok. Kan säga att det var lätt den bsäta filmen jag sett i år. Spännande, lipfilm med drama, romantik, samtidigt som man ibland blev arg på riktigt när jag tittade på den. Haha. Se den!

 I morgon blir det eventuellt Hoffmaestro på Lissan med lite folk och på Lördag ska jag ju, som sagt, gå ut. Ser verkligen fram emot det, börjar dock få lite klädångest. Och så kommer man ju till den där tanken som man alltid har när man ska ut: Vad fan ska jag ha på mig?!

 





Love/ Lisa

 

 

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Du kan få den för runt 4000 kr som billigaste.. Nja smidig och smidig vet jag inte, men det blir ju så mycket bättre bilder.. Men de är ju ingen kamera man tar med sig på fester o så:)

2010-08-19 @ 18:11:42
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Jag använder faktist bara min systemkamera just nu men jag har även en canon digital ixus :)

2010-08-19 @ 19:56:19
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: