Fångarna på Fortet

2010-08-24 / 20:43:53 / skrivet av: Lisa Blomgren
Fångarna på fortet ger mig två tankar: Agneta Sjödin måste träna otroligt mycket. Och Gunde Svan måste tro att detta är Fångarna på Fortet-95 typ, med tanke på samma gamla beigea outfit i tunt tyg, som han hade när programmet gick när jag var liten. Inget har förändrats, bara deltagarna. De stackars små fransktalande dvärgarna får fortfarande springa omkring med sina stackars små ben. ( Jag menar, ett steg av våra steg, så tar dom tre...) Och så pratar folk om rättigheter. Well, dvärgar räknas väl tydligen inte då?  


Har precis ätit ihop med Amoun och sitter och tittar på ni-vet-vad. Mår dock illa efter mina fantastiskt goda muffins. Eller de stillar sötsuget iallafall. Jävla PMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: